3

رسوب زدایی لوله های کندانسور واحد ۳۱۵ مگاواتی نیروگاه رامین

  • کد خبر : 9683
  • 06 آذر 1398 - 12:15
رسوب زدایی لوله های کندانسور واحد ۳۱۵ مگاواتی نیروگاه رامین

با هدف بهبود سطح تبادل حرارتی و تقویت تولید پایدار انرژی برق نیروگاه رامین ۲۵ هزار شاخه لوله کندانسور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ این نیروگاه رفع گرفتگی و پاکسازی شد. محمد شهمیروند مدیربهره برداری فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به رسوب […]

با هدف بهبود سطح تبادل حرارتی و تقویت تولید پایدار انرژی برق نیروگاه رامین ۲۵ هزار شاخه لوله کندانسور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ این نیروگاه رفع گرفتگی و پاکسازی شد.

محمد شهمیروند مدیربهره برداری فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به رسوب زدایی ۲۲ هزار شاخه لوله کندانسور واحد ۳۱۵ مگاواتی این نیروگاه گفت: ایجاد خلاء به منظور افزایش تولید و بهبود راندمان حرارتی به وسیله کندانسور انجام می‌شود و سطح عملکرد آن نقش زیادی در پایداری واحد و میزان تولید آن دارد.

او افزود: سطح عملکرد کنداسور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه رامین، به دلیل ایجاد رسوبات و گرفتگی در لوله‌های آن به طور چشمگیری کاهش یافته بود و به همین دلیل با استفاده از واترجت اقدام به رسوب زدایی و پاکسازی حدود ۲۵ هزار شاخه لوله از هر ۲ شاخه ورودی و خروجی این تجهیز نمودیم.

شهمیروند بیان داشت: جوشکاری و رفع پوسیدگی بدنه کندانسور و اکسپیشن جویت‌های این تجهیز از دیگر اقدامات این پروژه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9683

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.