0

رشد ٢۵ درصدی مصرف شبکه برق خوزستان

  • کد خبر : 127978
  • 20 فروردین 1403 - 11:14
رشد ٢۵ درصدی مصرف شبکه برق خوزستان
لی اسدی در جلسه بررسی طرحهای حیاتی برای گذر از پیک مصرف تابستان ١٤٠٣ با اعلام این خبر افزود: اوج مصرف برق شبکه تحت نظارت این شرکت در روز شنبه (١٨ فروردین) به ٤ هزار و ٨٨٥ مگاوات رسید

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از توانیر، علی اسدی در جلسه بررسی طرحهای حیاتی برای گذر از پیک مصرف تابستان ١۴٠٣ با اعلام این خبر افزود: اوج مصرف برق شبکه تحت نظارت این شرکت در روز شنبه (١٨ فروردین) به ۴ هزار و ٨٨۵ مگاوات رسید که نسبت به ٣ هزار و ٨٩١ مگاوات مدت مشابه در سال قبل، ٢۵.۵ درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه این افزایش مصرف به دلیل افزایش دما و استفاده از بار سرمایشی و رشد طبیعی مصرف برق مشترکین جدید بوده، تصریح کرد: باتوجه به آغاز فصل گرما و افزایش دما در خوزستان رشد مصرف شبکه برق آغاز شده و در ماههای آینده به اوج خود خواهد رسید.
مدیرعامل  برق منطقه ای خوزستان با اشاره به طرحهای حیاتی در دست اجرای این شرکت برای گذر موفق از اوج مصرف تابستان ١۴٠٣، اضافه کرد: همه امکانات و ظرفیتهای شرکت بسیج شده تا در زمان باقیمانده طرحهای در دست اجرا وارد مدار شوند و شبکه برای ورود به پیک مصرف مشکلی نداشته باشد.
اسدی افزود: تسریع در اجرای طرحها و اضافه شدن ظرفیتهای جدید به شبکه کمک خواهد کرد برای پاسخگویی به رشد بار و عبور موفق از پیک مصرف، مشکل کمتری داشته باشیم.
بر اساس این گزارش، در این جلسه میزان پیشرفت طرحهای حیاتی و مسائل و مشکلات آنها به جزئیات مورد بررسی قرار گرفت تا در زمان مقرر قبل از شروع اوج بار وارد مدار شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127978

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.