4
در دومین جشنواره ارزيابي وزارت نيرو:

روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا تقدیر شد

  • کد خبر : 120758
  • 06 بهمن 1402 - 11:01
روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا تقدیر شد
در این جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های 131 شرکت صنعت آب و برق کشور، در گذر از پیک تابستان 1402 در 6 محور « ارتباط با رسانه‌های تصویری »، « ارتباط با رسانه‌های مکتوب »، « شبکه‌های اجتماعی »، « تبلیغات محیطی »، « آموزش های همگانی، همکاران و اصحاب رسانه » و « آرشیو و صوتی » در قالب 3801 فایل و شامل صدها اثر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهیدسلیمی نکا در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور ویژه گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ تقدیر شد.

در این جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های ۱۳۱ شرکت صنعت آب و برق کشور، در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محور « ارتباط با رسانه‌های تصویری »، « ارتباط با رسانه‌های مکتوب »، « شبکه‌های اجتماعی »، « تبلیغات محیطی »، « آموزش های همگانی، همکاران و اصحاب رسانه » و « آرشیو و صوتی » در قالب ۳۸۰۱ فایل و شامل صدها اثر مورد بررسی قرار گرفت.

در آئین اختتامیه این جشنواره که سوم بهمن ماه با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، معاونان، مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی و مسئولان صنعت آب و برق کشور در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از سوی علی اکبر کاظمی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از تلاشها و اهتمام مدیران عامل و روابط عمومی های برتر شرکت های صنعت آب و برق کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=120758

مطالب پیشنهادی

12اردیبهشت
واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
به منظور انجام تعميرات مياندوره اي:

واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد

11اردیبهشت
واحد یک گازی نیروگاه نکا به شبکه سراسری برق کشور پیوست

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.