0
در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی صنعت آب و برق کشور؛

روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان لوح ویژه دریافت کرد

  • کد خبر : 120800
  • 07 بهمن 1402 - 13:52
روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان لوح ویژه دریافت کرد
به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان، این مراسم که در محل تالار اجتماعات وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو و معاونان ایشان برگزار شد از روابط‌عمومی‌ها در سه سطح قابل تقدیر، برتر و ویژه، تقدیر به عمل آمد که تنها روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان از میان 16 شرکت برق منطقه‌ای موفق به دریافت لوح ویژۀ این جشنواره شد و لوح سپاس به محسن عباسپور مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از فردای‌کرمان، گروه اطلاع‌رسانی: در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق (وزارت نیرو) تابستان ۱۴۰۲، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان از میان ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای، موفق به دریافت لوح ویژۀ جشنواره شد.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان، این مراسم که در محل تالار اجتماعات وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو و معاونان ایشان برگزار شد از روابط‌عمومی‌ها در سه سطح قابل تقدیر، برتر و ویژه، تقدیر به عمل آمد که تنها روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان از میان ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای موفق به دریافت لوح ویژۀ این جشنواره شد و لوح سپاس به محسن عباسپور مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=120800

مطالب پیشنهادی

22اردیبهشت
غفلت از قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق
در بررسی احکام توسعه صنعت برق در بودجه ۱۴۰۳ نمایان شد

غفلت از قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.