1

روند پیشرفت طرح‌های جهاد آبرسانی به ۲۴۷ روستای آذربایجان غربی مطلوب است

  • کد خبر : 116054
  • 21 آبان 1402 - 14:38
روند پیشرفت طرح‌های جهاد آبرسانی به ۲۴۷ روستای آذربایجان غربی مطلوب است

معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در سفر به آذربایجان غربی، روند پیشبرد طرح جهاد آبرسانی به ۲۴۷ روستای آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی خان احمدی” در سفر به آذربایجان غربی که به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌های طرح جهاد […]

معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در سفر به آذربایجان غربی، روند پیشبرد طرح جهاد آبرسانی به ۲۴۷ روستای آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی خان احمدی” در سفر به آذربایجان غربی که به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌های طرح جهاد آبرسانی صورت گرفت، طی جلسه‌ جمع‌بندی که به همین منظور برگزار شد، با مطلوب ارزیابی کردن طرح‌های جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان غربی اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی به ۱۰۶ روستای شمال و ۱۴۱ روستای جنوب آذربایجانغربی از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده و امید می‌رود در زمانبد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر تامین آب شرب روستاهای در مسیر اجرای پروژه‌ها، بر استفاده از گروه‌های جهادی، توجه به مجمع خیرین آبرسان، مستندسازی پروژه‌ها و تدوین سند جامع آبرسانی استان تاکید کرد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از توجهات دولت به مقوله آبرسانی به روستاها اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی و عمل به جهاد تبیین، با راه اندازی قرارگاه رسانه در شرکت آب و فاضلاب استان، اقدامات خوبی در خصوص مستندسازی و انتشار اخبار مربوط به پروژه‌ها انجام شده است.

“محمد اشرفی”، اولویت نخست استان را تامین آب شرب عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ضمن گذر بدون چالش از تابستان گرم، در اجرای پروژه‌های آبرسانی در مناطق مختلف استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای یپام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=116054

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.