2
با پایان تعمیرات اساسی ترانسفورماتور ۵۰ مگاولت امپری برق منطقه ای خورستان

سومین ترانس توان بالا وسنگین صنعت برق کشور در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران تحویل کارفرما گردید

  • کد خبر : 109195
  • 14 مرداد 1402 - 12:24
سومین ترانس توان بالا وسنگین صنعت برق کشور در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران تحویل کارفرما گردید
پس از دمونتاژ ترانس و مشخص شدن میزان تخریب نسبت به بازسازی کویل‌های HV,LVوسرویس تپ چنجر اصلی ترانس اقدام کرده که پس از نهایی شدن کار تعمیرات اساسی و انجام تست‌های مرتبط جهت نصب و ورود به چرخه تولید برق به جنوب غرب کشور ارسال گردید.

عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی ترانسفورماتور ۵۰مگاولت آمپری برق منطقه ای خوزستان توسط کارگروه‌ تخصصی ترانس این شرکت به پایان رسید و پس از تست نهایی جهت بهره برداری به خوزستان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اینکه خط مشی اصلی این شرکت در راستای کمک به پایداری شبکه سراسری، عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی ترانسفورماتور ۵۰مگاولت آمپری برق منطقه ای خوزستان توسط کارگروه‌ تخصصی ترانس این شرکت به پایان رسید و پس از تست نهایی جهت بهره برداری به خوزستان ارسال شد.

مسعود مرادی با تاکید بر اینکه این فعالیت تعمیراتی و بازسازی صورت گرفته باعث پایداری بیشتر در قطب مصرف کشور خواهد شد، ادامه داد: این تجهیز مهم متعلق به پست های حساس توزیع وفوق توزیع برق منطقه ای خوزستان که به علت اتصال کوتاه و تخریب کویل‌های فشار ضعیف و فشار قوی ازچرخه بهره برداری خارج و برای انجام بازسازی به کارگاههای تخصصی تعمیر ترانس شرکت تعمیرات نیروگاهی منتقل گردید.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران اضافه کرد: پس از دمونتاژ ترانس و مشخص شدن میزان تخریب نسبت به بازسازی کویل‌های HV,LVوسرویس تپ چنجر اصلی ترانس اقدام کرده که پس از نهایی شدن کار تعمیرات اساسی و انجام تست‌های مرتبط جهت نصب و ورود به چرخه تولید برق به جنوب غرب کشور ارسال گردید.

 

 

نیروگاهیان

مرادی به موفقیت این شرکت با وجود رقبا در عرصه ساخت و تعمیرات ترانسفورماتور اشاره کرد و افزود: تجهیزات خاص ، فناوری انحصاری ودانش ساخت قطعات حساس ودر بازسازی ورفع عیب از پیچیده ترین ترانس ها از مزایا ونقاط قوت شرکت تعمیرات در میدان رقابتی این عرصه بوده که با وجود کارکنان متخصص و داشتن کارگاه‌هایی با تجهیزات استاندارد و آزمایشگاه‌های تست فشار قوی و دارا بودن برخی ظرفیتهای انحصاری به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در این شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در چهارماه گذشته با تعمیر اساسی وساخت برخی تجهیزات ترانسفورماتورهای نیروگاه دماوند،نیروگاه سد دز و برق منطقه ای خوزستان، سهم۳۳۶ مگاواتی در پایداری شبکه سراسری صرفا از محل سه پروژه فوق داشته باشد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=109195
  • نویسنده : سلطانعلی صحن علیزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.