2

شبکه آب و برق مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان پایدار است

  • کد خبر : 8725
  • 29 مهر 1398 - 22:45
شبکه آب و برق مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان پایدار است

شبکه آب و برق مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان پایدار است مدیرکل مدیریت بحران و پدافندغیرعامل وزارت نیرو با اشاره به وقوع زلزله ۵٫۶ ریشتری بعدازظهر امروز در منطقه کوخرد هرمزگان، گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی، شبکه آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان پایدار است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، “میثم جعفرزاده” در گفت‌وگو […]

شبکه آب و برق مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان پایدار است

مدیرکل مدیریت بحران و پدافندغیرعامل وزارت نیرو با اشاره به وقوع زلزله ۵٫۶ ریشتری بعدازظهر امروز در منطقه کوخرد هرمزگان، گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی، شبکه آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان پایدار است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، “میثم جعفرزاده” در گفت‌وگو با پاون با اشاره به وقوع زلزله ۵٫۶ ریشتری بعدازظهر امروز در منطقه کوخرد هرمزگان، افزود: بر اساس بررسی صورت گرفته، هم اکنون وضعیت شبکه فشارقوی و متوسط برق در استان‌ هرمزگان پایدار است. در دو روستا به صورت تک مشترک قطع برق اتفاق افتاده است که تیم‌های عملیاتی در حال رفع عیب هستند.
وی ادامه داد: طبق آخرین گزارش دریافتی، شبکه آبرسانی شهری و روستایی استان هرمزگان در وضعیت عادی قرار دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: شبکه و تاسیسات آب و برق در استان هرمزگان کاملا پایدار بوده و تمامی تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.
بعدازظهر امروز، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۴۷ کیلومتری کوخرد، ۵۰ کیلومتری کنگ و ۵۵ کیلومتری بندرلنگه در استان هرمزگان ثبت شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8725

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.