1

شرکت‌های برتر مدیریت تولید برق کشور معرفی شدند

  • کد خبر : 117475
  • 05 آذر 1402 - 0:17
شرکت‌های برتر مدیریت تولید برق کشور معرفی شدند
برای سنجش عملکرد سال ۱۴۰۱ شرکت‌های مدیریت تولید برق و مطابق روال هر ساله، برنامه‌ریزی جهت اجرای فرآیند ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و پس از تایید و تصویب شاخص‌ها در بیست و چهارمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد شرکت مادرتخصصی، شاخص‌ها به همراه برنامه ‌زمان‌بندی ارزیابی به شرکت‌های مدیریت تولید ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد نیروگاه‌های حرارتی شرکت برق حرارتی از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، محمد هاشمیه انارکی با اعلام این خبر، افزود: برای سنجش عملکرد سال ۱۴۰۱ شرکت‌های مدیریت تولید برق و مطابق روال هر ساله، برنامه‌ریزی جهت اجرای فرآیند ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و پس از تایید و تصویب شاخص‌ها در بیست و چهارمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد شرکت مادرتخصصی، شاخص‌ها به همراه برنامه ‌زمان‌بندی ارزیابی به شرکت‌های مدیریت تولید ابلاغ شد.

هاشمیه با اشاره به اینکه فاز اجرایی ارزیابی عملکرد سال گذشته شرکت‌های مدیریت تولید برق در دو مرحله انجام شده است، ادامه داد: بر همین اساس عملکرد شرکت‌ها در شاخص‌های غیرمالی در اردیبهشت‌ماه سال جاری مورد  بررسی و ارزیابی قرار گرفت و عملکرد هر شرکت در مجمع سالانه آن ارائه شد. مرحله ارزیابی شاخص‌های مالی و نهایی سازی نتایج نیز پس از برگزاری مجامع و در مهرماه انجام پذیرفت.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد نیروگاه‌های حرارتی شرکت برق حرارتی اضافه کرد: در فرایند ارزیابی امسال ۳۶ ارزیاب از ۱۴ واحد شرکت مادرتخصصی همکاری داشتند و بر اساس نتایج نهایی، شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی با کسب ۹۴۳ امتیاز و شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح با ۹۲۹ امتیاز از سقف ۱۰۰۰، رتبه برتر بیشترین امتیاز و همچنین شرکت مدیریت تولید برق بیستون با ۸۶۶ امتیاز در بین شرکت‌های مدیریت تولید برق دارای ظرفیت کمتر از ۱۰۰۰ مگاوات رتبه برتر را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در هر یک از چهار زمینه ارزیابی نیز شرکت‌های برتر انتخاب شدند که بر این اساس در حوزه ذینفعان کلیدی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حوزه مالی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، حوزه فرآیندهای کلیدی شرکت مدیریت تولید برق کرمان و در حوزه رشد و یادگیری شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت بالاترین امتیاز را کسب کردند.

 

 

نیروگاهیان

هاشمیه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از متولیان ارزیابی در شرکت مادرتخصصی و همچنین شرکت‌های مدیریت تولید، اظهار امیدواری کرد با همت همکاران و اجرای برنامه‌های بهبود عملکرد در سطح بتوانیم شاهد ارتقای سطح ارزیابی و افزایش اثربخشی آن باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117475
  • نویسنده : رسول صادقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.