1
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو:

شرکت مادرتخصصی برق حرارتی پیشرو در زمینه اجرای قانون حمایت از دانش‌بنیان‌ها و تولید بار اول در وزارت نیرو

  • کد خبر : 125240
  • 23 اسفند 1402 - 11:55
شرکت مادرتخصصی برق حرارتی پیشرو در زمینه اجرای قانون حمایت از دانش‌بنیان‌ها و تولید بار اول در وزارت نیرو
در جریان بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با تاکید بر اینکه این مجموعه پشتیبان تخصصی و حرفه‌ای بخش تولید برق کشور است،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو، مریم کارگرنجفی روزگذشته (مورخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲) در جریان بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با تاکید بر اینکه این مجموعه پشتیبان تخصصی و حرفه‌ای بخش تولید برق کشور است، گفت: این شرکت ضمن ایفای نقش کلیدی در بخش تولید برق کشور، توانسته در منطقه نیز به عنوان مجموعه‌ای سرآمد در حوزه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌ها شناخته شود.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو با اشاره به اینکه خودکفایی این مجموعه مایه مباهات و افتخار است، تاکید کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی دارای تجهیزات، قطعات و دانش فنی خاصی است و باید تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه برای عموم مردم قابل لمس باشد. از این رو بایستی فعالیت‌های ویژه‌ای در حوزه مستندسازی این اقدامات صورت بگیرد و در قالب برنامه روایت پیشرفت زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان با توانمندی‌های این شرکت فراهم گردد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125240

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.