2

صرف ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی فلارد در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 111777
  • 19 شهریور 1402 - 14:41
صرف ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی فلارد در چهارمحال و بختیاری
بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق شهرستان فلارد هزینه شده است که از مهمترین پروژه‌های اجرایی این شهرستان می‌توان به احداث و توسعه پست 132کیلوولت منطقه فلارد با احداث 12 فیدر برق‌رسانی، جداسازی خطوط برق‌رسانی حوزه خانگی از کشاورزی‌، بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی روستایی ، بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر و... اشاره کرد.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در جلسه معارفه مدیر امور برق شهرستان جدید فلارد از صرف ۱۰۰ میلیاد تومان اعتبار در توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق رسانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق شهرستان فلارد هزینه شده است که از مهمترین پروژه‌های اجرایی این شهرستان می‌توان به احداث و توسعه پست ۱۳۲کیلوولت منطقه فلارد با احداث ۱۲ فیدر برق‌رسانی، جداسازی خطوط برق‌رسانی حوزه خانگی از کشاورزی‌، بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی روستایی ، بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر و… اشاره کرد.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت رده ولتاژی ۱۳۲ کیلوولت در شهرستان فلارد گفت: این ظرفیت بزرگ انرژی شرایط را برای فعالیت‌هایی چون استقرار صنایع سنگین و نیمه‌سنگین  و توسعه کشاورزی فراهم کرده است و این شرکت آمادگی لازم را برای واگذاری انشعاب برق به هرگونه واحد صنعتی و کشاورزی در این منطقه دارد.

 

 

نیروگاهیان

مجید فرهزاد افزود: با ایجاد امور برق شهرستان جدید فلارد به عنوان امور مجزا و مستقل‌، اعتبارات ویژه‌ای در حوزه برق‌رسانی این شهرستان اختصاص خواهد یافت و توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی‌، روشنایی معابر و دیگر امور سرعت بیشتری خواهد گرفت.

این گزارش حاکی است با توجه اینکه منطقه فلارد در ماه‌های گذشته به عنوان یازدهمین شهرستان استان معرفی شده است در روزگذشته حبیب اله حسنی به عنوان مدیر امور برق این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=111777
  • نویسنده : جعفر تیموری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.