0

ضرورت همکاری و تعامل همه بخشهای مرتبط در جهت تسریع در استقرار کامل سامانه جامع مهندسی توزیع برق مشهد

  • کد خبر : 129690
  • 04 اردیبهشت 1403 - 11:44
ضرورت همکاری و تعامل همه بخشهای مرتبط در جهت تسریع در استقرار کامل سامانه جامع مهندسی توزیع برق مشهد
در این جلسه کریمی معاون برنامه ریزی و مهندسی ضمن تشریح اهمیت سامانه جامع مهندسی در ارتقای سطح کیفی خدمات و بهینه سازی فرآیندها، بر ضرورت رفع موانع و مشکلات پیش روی استقرار کامل این سامانه تأکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، در این جلسه کریمی معاون برنامه ریزی و مهندسی ضمن تشریح اهمیت سامانه جامع مهندسی در ارتقای سطح کیفی خدمات و بهینه سازی فرآیندها، بر ضرورت رفع موانع و مشکلات پیش روی استقرار کامل این سامانه تأکید کرد.
حشمتی معاون هوشمندسازی و فن آوریهای نوین نیز در این جلسه بر لزوم تعامل و هم افزایی واحدها جهت تسریع در فرایند استقرار تاکید کرد.
همچنین حسین کرامتی پور رئیس گروه طراحی، ضمن بیان کارکردهای سامانه مهندسی و ارائه گزارش بازدید حوزه مهندسی توزیع شهرستان اصفهان گفت: برای بهره برداری کامل از مزایای این سامانه، لازم است همه معاونت ها و دفاتر ذیربط در شرکت با یکدیگر همکاری کنند.
وی درعین حال بر ضرورت تشکیل کارگروهی متشکل از همکاران مرتبط در سطح شرکت برای استقرار الزامات سامانه مهندسی تأکید کرد و اظهار داشت: “این کارگروه وظیفه خواهد داشت تا با برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر، فرآیند استقرار سامانه را به نحو احسن انجام دهد.
در ادامه، حاضران در نشست به بحث و تبادل نظر در خصوص چالش ها و راهکارهای پیش روی استقرار کامل سامانه جامع مهندسی پرداختند و مقرر شد اقدامات لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود در اسرع وقت انجام شود..

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129690

مطالب پیشنهادی

23اردیبهشت
اجرای بیش از ٩٠ درصد برنامه های نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال و فوق توزیع
مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر خبر داد:

اجرای بیش از ٩٠ درصد برنامه های نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال و فوق توزیع

23اردیبهشت
رفع برخی مشکلات ناشی از بدمصرفی با پویش «با انرژی»
مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان معرفی شد

رفع برخی مشکلات ناشی از بدمصرفی با پویش «با انرژی»

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.