3

طراحی و ساخت تجهیزات توربوفیدپمپ در نیروگاه رامین

  • کد خبر : 9489
  • 04 آذر 1398 - 12:41
طراحی و ساخت تجهیزات توربوفیدپمپ در نیروگاه رامین

طراحی و ساخت تجهیزات توربوفیدپمپ از اولویت‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری نیروگاه رامین است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان‌ های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نگار حسینی زاده، دبیر کمیته تحقیقات و توسعه فناوری نیروگاه رامین، گفت: بهبود سطح عملکرد تجهیزات نیروگاه و بروزرسانی آن‌ ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ […]

طراحی و ساخت تجهیزات توربوفیدپمپ از اولویت‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری نیروگاه رامین است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان‌ های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نگار حسینی زاده، دبیر کمیته تحقیقات و توسعه فناوری نیروگاه رامین، گفت: بهبود سطح عملکرد تجهیزات نیروگاه و بروزرسانی آن‌ ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ ها و فناوری‌ های روز دنیا از طریق تعریف و اجرای پروژه‌ های تحقیقاتی مهمترین رویکردها به منظور ارتقاء سطح پایداری واحد‌های تولیدی نیروگاه رامین است.

او با اشاره به مکاتبات انجام شده با دانشگاه‌ ها و شرکت‌ های دانش بنیان سراسر کشور، برای مشارکت در اولویت‌ های تحقیقاتی سال ۹۸، بیان داشت: تسریع در طراحی و ساخت یک مجموعه پروانه توربوفیدپمپ و همچنین گیربکس فیدپمپ الکتریکی این نیروگاه از اولویت‌ های مهم این کمیته است.

حسینی زاده تصریح کرد: گزارشی از نحوه اجرای عملیات رسوب زدایی و تعویض تیوب‌های کور شده کندانسور ارائه شد.

دبیر کمیته تحقیقات و توسعه فناوری نیروگاه گفت: بررسی شرح خدمات پروژه شبیه سازی فرآیند احتراق دربویلر‌های نیروگاه رامین و تصمیم گیری درخصوص نهایی سازی شرح خدمات پروژه بررسی علت شکست پره ردیف ۲۷ توربین بخار نیروگاه رامین انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9489

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.