1
با برخورداری ۲۵۲۱ نفر از آب شرب پایدار

طرح آبرسانی به ۱۶ روستای ایلام آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 116142
  • 23 آبان 1402 - 1:39
طرح آبرسانی به ۱۶ روستای ایلام آماده بهره‌برداری است
پرویز ناصری: طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است که برآنیم تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام‌های موثرتری برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: طرح جهاد آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع روستایی مورت آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “پرویز ناصری” با تاکید بر اینکه با بهره‌برداری از این مجتمع، جمعیتی بالغ بر ۲۵۲۱ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند، افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع آبرسانی روستایی مورت شامل احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره بتنی به حجم ۱۸۵۰ مترمکعب، اجرای خط انتقال به طول ۴۱ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۴۵ کیلومتر، تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب واقع در تنگ حمام، تهیه و نصب سیستم تصفیه آب به روش گوگردزدایی، نیرورسانی به چاه‌های تنگ حمام به طول ۴ کیلومتر، اجرای خط انتقال به طول ۸ کیلومتر و احداث ۴ باب چاهک پمپاژ است که با استفاده از اعتبارات آبرسانی به مجتمع‌های آب روستایی و همچنین اعتبارات محرومیت‌زدایی طرح جهاد آبرسانی اجرایی شده است.

وی، اجرای طرح جهاد آبرسانی را فرصتی بزرگ برای خدمـت بـه جمعیت روستایی برشمرد و تصریح کرد: این طرح بزرگ با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است.

 

 

نیروگاهیان

وی خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است که برآنیم تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=116142
  • نویسنده : اکبر حیدری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.