0

فناوران صنعت آب و برق شناسایی می‌شوند

  • کد خبر : 129671
  • 04 اردیبهشت 1403 - 11:06
فناوران صنعت آب و برق شناسایی می‌شوند
به منظور اجرایی کردن تفاهم‌نامه سه جانبه در حوزه بهره‌وری آب، جلسه مشترکی با حضور "مریم کارگرنجفی" معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، به منظور اجرایی کردن تفاهم‌نامه سه جانبه در حوزه بهره‌وری آب، جلسه مشترکی با حضور “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو، “میرسامان پیشوایی” رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و “میثم فرج الهی” سرپرست مرکز طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و نیز نمایندگان شرکت‌های مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران و مهندسی آب و فاضلاب کشور و موسسه تحقیقات آب، با هدف اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه و برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در بخش آب در محل وزارت نیرو برگزار شد.

“مریم کارگر نجفی” در  این نشست، آمادگی وزارت نیرو جهت شرکت در نمایشگاه ایران بهره‌ور به منظور نمایش هرچه بهتر اقدامات و طرح‌های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه بهره وری آب و برق را اعلام کرد.
وی برگزاری رویدادهایی همانند رویداد نوآوری بهره ور در حوزه آب و برق با هدف شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را از عوامل تاثیرگذار بر ارتقای بهره‌وری بخش‌های آب و برق برشمرد.
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، تشکیل کمیته‌های فنی و اطلاع‌رسانی با حضور نمایندگان وزارت نیرو و شرکت‌های مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران و مهندسی آب و فاضلاب کشور، موسسه تحقیقات آب، سازمان ملی بهره‌وری ایران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری را به منظور اجرای هرچه بهتر رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب را جزء گام‌های آغازین و مهم برگزاری رویداد دانست.

پیشرو بودن وزارت نیرو در حوزه بهره‌وری
همچنین در ادامه “میرسامان پیشوایی” با اشاره به این که در تعیین محورهای رویداد نوآوری بهره ور در بخش آب، باید نیازهای نرم و سخت درنظر گرفته شود، تعیین طرح‌های ویژه و کلان در بخش آب و اجرایی کردن آنها تا زمان اختتامیه رویداد مذکور را مهم برشمرد.
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با اشاره به پیشرو بودن وزارت نیرو در حوزه بهره‌وری و برتر شدن وزارتخانه طی دو سال پیاپی در محور بهره‌وری، مشارکت پر رنگ وزارت نیرو در نمایشگاه ایران بهره‌ور را با هدف ترویج فرهنگ بهره‌وری در بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دیگر و نمایش اقدامات موثر انجام شده در بخش آب و برق بسیار موثر برشمرد.
در ادامه “میثم فرج الهی” سرپرست مرکز طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تعیین طرح‌های کلان در بخش آب و آبفا و تمرکز بر رفع مسایل و چالش‌های آن و ایجاد یک قرارگاه در راستای فرماندهی طرح‌های مذکور را مهم و ضروری دانست.
گفتنی است، رویداد نوآوری بهره‌ور در بخش آب، ۳۱ اردیبهشت سال جاری در محل تالار وحدت افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129671

مطالب پیشنهادی

23اردیبهشت
پست ٢٣٠ کیلوولت غرب رشت آماده بهره برداری است
١٨٠ اقدام عملیاتی صنعت برق برای عبور موفق از اوج بار تابستان ١٤٠٣

پست ٢٣٠ کیلوولت غرب رشت آماده بهره برداری است

23اردیبهشت
رفع برخی مشکلات ناشی از بدمصرفی با پویش «با انرژی»
مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان معرفی شد

رفع برخی مشکلات ناشی از بدمصرفی با پویش «با انرژی»

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.