1

فن بازار تخصصی صنعت برق ایران فرصتی برای معرفی نخبگان علمی و صنعتی کشور

  • کد خبر : 115421
  • 10 آبان 1402 - 23:06
فن بازار تخصصی صنعت برق ایران فرصتی برای معرفی نخبگان علمی و صنعتی کشور
در این نشست ضمن اشاره به مصرف قابل ملاحظه آب شرب در شهر تهران و همچنین شرایط خاص اقلیمی و کاهش نزولات جوی، تامین آب شهر تهران به عنوان چالشی مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و بر نقش دستگاه های اداری در کاهش مصرف آب در ساختمان های تابعه و همچنین لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی و آموزشی به منظور ارتقای فرهنگ مصرف انرژی در مصرف کنندگان تاکید شد.

در نشست کمیته انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران، جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران به عنوان محلی برای ارائه ایده های نوین و تسهیل ارتباط صنعت گران و نخبگان و فرصتی برای معرفی نخبگان علمی و صنعتی کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، نهم آبان ماه با حضور محمد صائبی؛ مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، مسعود قاسمی؛ معاون منابع انسانی توزیع برق پایتخت و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران در نشست کمیته انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق این استان که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت همسویی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در شرایط بحرانی و جلوگیری از پراکندگی اقدامات، بر لزوم تشکیل مجراهای ارتباطی بین مسئولان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری و تدوین دستورالعمل جامع مقابله با بحران از منظر رسانه‌ای و اطلاع رسانی تاکید و مقرر شد راهکارها و شیوه‌های مدیریت فضای عمومی مناطق آسیب دیده در بحران‌های احتمالی با همکاری استانداری، فرمانداری و دستگاه های اجرایی با محور و مدیریت صنعت آب و برق مورد آزمون و ارزیابی قرار گیرد.

“محمد صائبی” در این نشست با اعلام حمایت همه جانبه مجموعه استانداری از دستگاه های اداری در راستای بهبود ارائه خدمات به هموطنان و حذف فرآیندهای مازاد اداری از طریق تسهیل ارتباط مدیران دستگاه‌ها با یکدیگر و همسویی اقدامات به ویژه در شرایط بحران، موفقیت در تامین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی را در تابستان ۱۴۰۲ نمونه‌ای از اثربخشی همکاری دستگاه های مسئول با یکدیگر دانسته و از تلاش های کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قدردانی کرد.

“سمیرا رضایی” مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و رئیس کمیته انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران نیز در این نشست استفاده از زیرساخت های دستگاه های مسئول در شهر تهران با هدف ارائه آموزش های عمومی را در فرهنگ سازی مصرف آب و برق بسیار موثر دانست و ضمن قدردانی از همراهی انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه گذر موفق از تابستان ۱۴۰۲ یادآور شد: مدیریت مصرف انرژی مقوله‌ای منحصر به فصل خاص نیست و در تمامی فصول به طرق مختلف با توجه به شرایط،ی نیازمند مدیریت رفتار توزیع و مصرف انرژی هستیم و این مهم در شهر تهران با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیت زیاد از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

در این نشست ضمن اشاره به مصرف قابل ملاحظه آب شرب در شهر تهران و همچنین شرایط خاص اقلیمی و کاهش نزولات جوی، تامین آب شهر تهران به عنوان چالشی مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و بر نقش دستگاه های اداری در کاهش مصرف آب در ساختمان های تابعه و همچنین لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی و آموزشی به منظور ارتقای فرهنگ مصرف انرژی در مصرف کنندگان تاکید شد.

 

 

نیروگاهیان

در ادامه نشست مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران ضمن ارائه گزارشی از میزان استقبال انجام شده از جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، برگزاری این رویداد به عنوان گامی مهم در ایجاد زمینه مناسب برای ارائه ایده های نوین توسط جوانان و نخبگان مطرح و عنوان شد با برگزاری این فن بازار علاوه بر آن که محققان، مخترعان و اندیشمندان با نیازهای تخصصی بازار و صنعت آشنا شده و فعالیت های پژوهشی و علمی آنان در مسیر تطابق با سلایق و نیازهای جامعه صنعتی و علمی هدایت خواهد شد فرصتی برای صنعتگران به منظور شناسایی نیروهای نخبه کشور نیز فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با هدف شناسایی و رفع چالش‌های صنعت برق از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه سال‌ جاری، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=115421
  • نویسنده : محمدعلی منصوری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.