4

قبض های کاغذی برق به نوشت افزار دانش آموزان روستایی تبدیل شد

  • کد خبر : 11472
  • 30 آذر 1398 - 8:49
قبض های کاغذی برق به نوشت افزار دانش آموزان روستایی تبدیل شد

استان کرمانشاه گفت: بسته‌های نوشت افزار که از محل صرفه جویی در حذف قبض کاغذی برق تهیه شده بود بین دانش آموزان روستایی توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حذف قبض کاغذی باعث […]

استان کرمانشاه گفت: بسته‌های نوشت افزار که از محل صرفه جویی در حذف قبض کاغذی برق تهیه شده بود بین دانش آموزان روستایی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حذف قبض کاغذی باعث آسایش و رفاه بیشتر مشترکین میگردد، بیان کرد: حذف قبوض کاغذی به دلیل کاهش مصرف کاغذ، در هزینه‌های جاری صنعت برق هم تاثیرگذار است، به طوریکه از محل صرفه جویی هزینه صدور قبوض کاغذی، امکان تامین ۱۰۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مدارس کم برخوردار سراسر کشور فراهم شده است.

مرآتی خطاب به دانش آموزان یادآوری کرد: مشترکین برق می‌توانند برای دریافت قبض الکترونیکی، شناسه قبض خود را به سرشماره ۳۰۰۰۰۸۵۱۲۱ ارسال کنند و از این پس اطلاعات برق مصرفی خود را به صورت پیامک دریافت نمایند.

او گفت: با حضور در مدرسه روستایی، بسته‌های نوشت افزار که از محل صرفه جویی در حذف قبض کاغذی برق تهیه شده بود، در بین دانش آموزان روستایی توزیع شد.

مراتی گفت: همچنین از دانش آموزان خواسته شد تا درخصوص مدیریت مصرف آب و برق نقاشی بکشند و به بهترین‌های این مسابقه نیز جوایزی شامل لامپ «ال‌ای دی» اهداء شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11472

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.