2

لزوم مصرف بهینه برق

  • کد خبر : 123745
  • 08 اسفند 1402 - 12:23
لزوم مصرف بهینه برق
مصطفی رجبی‌مشهدی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر این که در هفته پیش رو ایران رسما  وارد زمستان شده به طوری که در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل توجه دما مواجه خواهیم شد،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو(پاون)، مصطفی رجبی‌مشهدی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر این که در هفته پیش رو ایران رسما  وارد زمستان شده به طوری که در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل توجه دما مواجه خواهیم شد، گفت: هم اکنون شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد.

او با اشاره به ورود سامانه جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز و برق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت رسانی به نیروگاه‌ها رخ دهد، از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.

عدم استفاده از بخاری برقی، تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ١٨ تا ٢١ درجه سانتیگراد و عایق بندی در و پنجره های منازل از جمله توصیه‌های سخنگوی صنعت برق به هموطنان برای کمک به تامین برق و گاز پایدار است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123745

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.