0
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو:

مجوز جذب هزار نخبه علمی در وزارت نیرو اخذ شد

  • کد خبر : 129429
  • 02 اردیبهشت 1403 - 11:15
مجوز جذب هزار نخبه علمی در وزارت نیرو اخذ شد
مریم کارگرنجفی" معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو از اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی در زیر مجموعه های وزارت نیرو خبر داد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو از اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی در زیر مجموعه های وزارت نیرو خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون ۶۰ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر نیز در حال انجام است.

کارگر نجفی امروز شنبه (مورخ ۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان افزود: رویکرد ما بهره‌گیری هر چه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه‌های وزارت نیرو است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد از این شرکت ها نیز در حوزه برق است.

معاون وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیقات خوبی داشته است، اظهار کرد: عمده این موفقیت در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

وی با اشاره به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستاها در کشور، گفت: رکورد زنی در کاهش اجرای پروژه‌ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129429

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.