3

محلات تهران تا پایان ۱۴۰۴ به مخازن اضطراری آب مجهز می‌شوند

  • کد خبر : 122826
  • 29 بهمن 1402 - 12:14
محلات تهران تا پایان ۱۴۰۴ به مخازن اضطراری آب مجهز می‌شوند
رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۴، همه محلات تهران به مخازن اضطراری آب مجهز می‌شوند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت _ پاد، رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۴، همه محلات تهران به مخازن اضطراری آب مجهز می‌شوند، گفت: در صورت بروز حادثه و قطع شبکه آب شرب، حداقل نیاز مردم در سه روز نخست بروز حادثه تأمین می‌شود.

مهدی اکبریان با اشاره به اجرای طرح ویژه در شهر تهران جهت آبرسانی در صورت بروز حوادث بزرگی که منجر به قطع آب شرب شبکه تهران شود، ادامه داد: براین‌اساس در روزهای نخست، مردم با خطر بی‌آبی مواجه نمی‌شوند. این در حالی است که این روزها در نقاط مختلف محلات، به‌ویژه پارک‌ها و فضای سبز شهری، شاهد گودبرداری‌هایی هستیم که به‌منظور احداث مخازن اضطراری آب صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران افزود: بر این اساس در محلات تهران، مخازنی ۱۰۰ هزارلیتری در مسیر شبکه آب شهری تعبیه می‌شود تا در زمان بروز زلزله و حوادث بزرگ در صورت قطع آب شرب، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122826

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.