1

مدیریت مصرف آب و برق در بخش کشاورزی آغاز شد

  • کد خبر : 129775
  • 05 اردیبهشت 1403 - 9:42
مدیریت مصرف آب و برق در بخش کشاورزی آغاز شد
وزیر نیرو در پیام خود به کارگاه آموزشی "حکمرانی آب‌های زیرزمینی؛ درس آموخته‌ها، چالش‌ها و راهکارها"تاکید کرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  دولت_ پاد، وزیر نیرو در پیام خود به کارگاه آموزشی “حکمرانی آب‌های زیرزمینی؛ درس آموخته‌ها، چالش‌ها و راهکارها”تاکید کرد: با تجزیه و تحلیل داده‌های دریافتی از بخش آب و نصب کنتورهای فهام بر روی همه چاه‌های کشاورزی نسبت به دسته‌بندی مشترکان به سه گروه مجاز، پرمصرف و بدمصرف اقدام و طرح مدیریت توامان مصرف آب و برق در بخش کشاورزی آغاز شده است.

در اواخر سال ١۴٠٢ با تجزیه و تحلیل داده‌های دریافتی از بخش آب و نصب کنتورهای فهام بر روی تمامی چاه‌های کشاورزی نسبت به دسته‌بندی مشترکان به سه گروه مجاز، پرمصرف و بد مصرف اقدام و با ارسال پیامک‌هایی از سال گذشته اطلاع‌رسانی به مشترکان از نحوه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی در فرایند مدیریت توامان آب و برق انجام شد.

بدون شک آموزش و فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری مناسب از تجربیات جهانی یکی از پیش نیازهای اساسی پیشبرد اصولی استقرار حکمرانی آب در سطح کلان و ملی است که مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری به عنوان بستری برای بهره‌مند شدن از تجربیات بین‌المللی این اقدام را پیگیری می‌کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129775

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.