10

مدیر دفتر تولیدات پراکنده توانیر کنار گذاشته شد

  • کد خبر : 13297
  • 15 دی 1398 - 8:33
مدیر دفتر تولیدات پراکنده توانیر کنار گذاشته شد

پرستو نریمیسا مدیر دفتر تولیدات پراکنده شرکت توانیر از این سمت کنار گذاشته شده و مدتی است این دفتر بدون مدیر اداره می‌شود. وی که نتوانسته بود در این سمت عملکرد قابل دفاعی داشته باشد از توانیر به برق حرارتی رفته تا در آنجا ادامه فعالیت دهد. به صورت غیررسمی از سه نفر بعنوان جایگزین […]

پرستو نریمیسا مدیر دفتر تولیدات پراکنده شرکت توانیر از این سمت کنار گذاشته شده و مدتی است این دفتر بدون مدیر اداره می‌شود. وی که نتوانسته بود در این سمت عملکرد قابل دفاعی داشته باشد از توانیر به برق حرارتی رفته تا در آنجا ادامه فعالیت دهد. به صورت غیررسمی از سه نفر بعنوان جایگزین وی یاد می شود اما هنوز توانیر در انتخاب مدیر جدید این دفتر به نتیجه نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از سرویس صنعت برق نیوز: تغییرات مدیریتی به دفتر تولیدات پراکنده توانیر رسید و پرستو نریمیسا مجری طرح تولید پراکنده توانیر از این سمت کنار گذاشته شد.

تولیدات پراکنده و نیروگاه‌های مقیاس کوچک که مانند خیلی از برنامه‌های صنعت برق شروع طوفانی داشت و توانسته بود در چندسال اولیه به موفقیت‌های خوبی برسد، به دلیل سوء مدیریت و عدم توانمندی توانیر در متقاعدساختن وزارت نفت به تامین سوخت این نیروگاهها، توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک متوقف شد و حوزه‌ای که می‌توانست به تنهایی جور کمبود تولید برق کشور با سرمایه گذاری‌های داخلی را بکشد عملا به تعطیلی کشیده شد.

پرستو نریمیسا نتوانست در این حوزه کاری کند و عملکرد ضعیف وی در این سمت موجب شد تا تولیدات پراکنده در سه سال گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشته باشد. کنار گذشته شدن وی بعنوان تنها زن مدیر ارشد توانیر از این سمت شاید عاملی شود تا بخش مولد‌های مقیاس کوچک صنعت برق با حضور یک مدیر توانمند و البته باتجربه دوباره به رونق قبلی برگردد و کمک نماید تا از بحران‌های فعلی رهایی یابد.

مجری طرح تولید پراکنده توانیر نیز مانند خیلی از مدیران دیگر سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری ایران (ساتبا) و شرکت مادرتخصصی توانیر که جایگاه‌های فعلی خود را به مقصد شرکت مادرتخصصی برق حرارتی ترک کرده اند وی نیز به برق حرارتی رفته تا بخت خود را برای خدمت رسانی بهتر امتحان کند.

تولیدات پراکنده به دلیل عدم شفافیت و مدیریت درست، محلی برای بروز فساد‌هایی شد که دامن آن کل فعالان این حوزه را گرفته است. تولیدات پراکنده به تنهایی به اندازه کل انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با آن همه دم و دستگاه و سازمان عریض و طویل می‌توانست موجب تنوع تولید در کشور شده و به پیک برق کشور کمک کند که آمار‌ها نشان می‌دهد این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13297

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.