0
طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر

مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد

  • کد خبر : 125433
  • 25 اسفند 1402 - 10:26
مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد
 مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی در افزایش موفقیتهای هر سازمان گفت: شرکتهای توزیع برق در خراسان رضوی همواره جزو شرکتهای پرافتخار توزیع در کشور بوده اند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی در افزایش موفقیتهای هر سازمان گفت: شرکتهای توزیع برق در خراسان رضوی همواره جزو شرکتهای پرافتخار توزیع در کشور بوده اند.
دکتر مصطفی رجبی مشهدی افزود: مهندس ذبیحی عملکرد درخشانی در زمان مدیریت خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی داشتند و شاخص ها را در بخشهای مختلف ارتقا دادند و کار نگهداشت این شاخصها را برای آقای خدابنده سخت می کند.
وی اضافه کرد: با حضور مهندس ذبیحی در سمت معاون هماهنگی توزیع توانیر شاهد تحول در حوزه توزیع کشور خواهیم بود.
مدیرعامل توانیر تصریح کرد: تا زمان اوج بار در سال آینده فرصتی نمانده است و دست اندرکاران از هم اکنون باید خود را از هم اکنون برای مدیریت اوج بار آماده کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در پنج سال گذشته که مدیریت این شرکت را برعهده داشتم، با همت نیروی انسانی زبده و متخصص این شرکت به موفقیت های زیادی در بخشهای مختلف دست یافتیم.
مهندس محسن ذبیحی، بزرگترین موفقیت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بین شاخص های مختلف را کاهش متوسط میزان خاموشی مشترک برق این استان از ١٠٨ دقیقه در سال ١٣٩٨ به ٨٠ دقیقه در سال ١۴٠٢ ذکر کرد.
وی گفت: شرکت توزیع برق خراسان رضوی طی پنج سال گذشته به رشد چهار برابری در زیرساختها و رشد پنج برابری در داده های مختلف دست یافته و پهنای باند در مدیریت های برق شهرستانهای این استان ١٠ برابر شده است.
مهندس ذبیحی به تشریح دستاوردهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی در طرحهای عمرانی، هوشمندسازی، نرم افزارها، رویت پذیری و توسعه شبکه و صرفه جویی در هزینه ها و همچنین ارتقای شاخصهای نیروی انسانی پرداخت و این توفیقات را مرهون همدلی و همراهی همه عوامل، پیمانکاران و مدیران این شرکت دانست.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مهندس ذبیحی فردی توانمند، خلاق و تحول گرا است که در این شرایط سخت به دلیل عشقی که به خدمت دارند مسئولیت معاونت هماهنگی توزیع توانیر را برعهده گرفته است.
علی سعیدی افزود: لازم است مدیران صنعت برق از علوم انسانی و توجه به تربیت نیروی انسانی غافل نشوند.
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم از اعتماد مدیران شرکت توانیر برای این انتصاب قدردانی کرد و گفت: اگر این شرکت توفیقاتی داشته به جهت آن بوده که از زیرساخت و بنیه و تفکر مدیریتی متعالی برخوردار بوده است.
دکتر علیرضا خدابنده افزود: خوشحالیم از اینکه مهندس ذبیحی را در یکی از ارکان صنعت برق و به عنوان یکی از معماران آن خواهیم داشت.
وی توسعه تاب آوری شبکه برق در تداوم برنامه های گذشته، ارتقای زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی، تکمیل طرحها در بخش سامانه های نرم افزاری، توسعه ارتباطات مردمی و بازدیدهای میدانی را از اولویتهای کاری خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی ذکر کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوحی از خدمات پنج ساله مهندس ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125433

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.