1

معرفی مدیر عامل جدید هلدینگ برق و انژی صبا

  • کد خبر : 119139
  • 06 دی 1402 - 13:25
معرفی مدیر عامل جدید هلدینگ برق و انژی صبا

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، به نقل از  حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان، “ابوالفضل عسگری” را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی برق و انرژی صبا منصوب کرد. عسگری دانش‌آموخته فوق‌لیسانس مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است و در سال ۸۳ نیز رتبه نخست جشنواره بین‌المللی خوارزمی را کسب کرده است. […]

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، به نقل از  حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان، “ابوالفضل عسگری” را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی برق و انرژی صبا منصوب کرد.

عسگری دانش‌آموخته فوق‌لیسانس مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است و در سال ۸۳ نیز رتبه نخست جشنواره بین‌المللی خوارزمی را کسب کرده است.

مدیرعاملی بخش برق گروه مپنا، قائم مقامی گروه مپنا، ریاست هیئت مدیره شرکت‌های «موننکو، نصب نیرو، توسعه نیروگاهی یک مپنا، احداث و توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مپنا، احداث و شرکت توسعه پروژه‌های ویژه مپنا» بخشی از سوابق مدیریتی عسگری در حوزه نیرو است.

وی همچنین عضو هیئت مدیره شرکت‌های هلدینگ نورساخت، بهره‌برداری تعمیراتی مپنا، نیرپارس، آب و برق قشم، آلومینیوم المهدی، توسعه ریلی و قائم مقامی مدیرعامل و معاون برنامه‌ریزی بخش برق مپنا را در کارنامه خود دارد.

عضو حقیقی کمیته برق وزارت نیرو، عضو حقیقی کمیته صادرات وزارت نیرو و مدیریت پروژه موتور استرلینگ سازمان انرژی‌های نو (سانا) از دیگر سوابق حرفه‌ای عسگری در حوزه‌های مختلف است.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=119139

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.