2

نرخ برق صنایع فولادی و فلزی و پتروشیمی و پالایشگاهی دو برابر شد

  • کد خبر : 124770
  • 19 اسفند 1402 - 12:02
نرخ برق صنایع فولادی و فلزی و پتروشیمی و پالایشگاهی دو برابر شد
قبض برق صنایع فولادی و پتروشیمی و پالایشگاهی با قدرت قراردادی ۲ مگاوات و بیشتر برای بهمن‌ماه سال جاری بر اساس نرخ‌های قطعی صادر شد و تعرفه برق این صنایع با افزایش ۲ برابری به ۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  بازار، قبض برق صنایع فولادی و پتروشیمی و پالایشگاهی با قدرت قراردادی ۲ مگاوات و بیشتر برای بهمن‌ماه سال جاری بر اساس نرخ‌های قطعی صادر شد و تعرفه برق این صنایع با افزایش ۲ برابری به ۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت رسید.

قبض برق صنایع فوق از اردیبهشت تا دی‌ماه به صورت علی‌الحساب بوده طبق مصوبه وزارت نیرو بهای برق مشترکان این صنایع در کل این دوره نیز باید بر اساس تعرفه ۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت پرداخت شود. لذا بخشنامه تعرفه برق صنایع عطف به‌ماسبق شده و صنایع مذکور باید بهای برق از اردیبهشت تاکنون را بر اساس نرخ جدید پرداخت کنند.

نرخ قدیم علی الحساب : ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت

نرخ جدید برق : ۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124770

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.