1

نظارت ویژه بر تامین برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری در پایتخت

  • کد خبر : 129955
  • 06 اردیبهشت 1403 - 11:53
نظارت ویژه بر تامین برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری در پایتخت
به منظور تامین اطمینان خاطر داوطلبان آزمون سراسری ١٤٠٣، با برنامه ریزی انجام شده طی روزهای پنج شنبه و جمعه؛ ششم و هفتم اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری آزمون سراسری،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ؛ به منظور تامین اطمینان خاطر داوطلبان آزمون سراسری ١۴٠٣، با برنامه ریزی انجام شده طی روزهای پنج شنبه و جمعه؛ ششم و هفتم اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری آزمون سراسری، جهت جلوگیری از خاموشی احتمالی این مراکز نشستی ویژه با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و جمعی ازمدیران و معاونان و اعضای این کمیته برگزار شد.
علیرضا رضایی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین رسالتهای این شرکت تامین برق پایدار و مطمئن است گفت: برنامه ریزی لازم در خصوص اطمینان از پایداری برق حوزه ها و آموزشهای لازم نیز به مسولان این حوزه ها به منظور تسهیل ارتباط با نیروهای عملیاتی و حوادث این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در حوزه برق داده شده و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ تمامی تلاش خود را به کار خواهند برد تا کوچک ترین اختلالی در تامین برق حوزه های امتحانی ایجاد نشود.
وی خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر سالم بودن خودروهای عملیاتی، بررسی وضعیت انشعابات برق حوزه های برگزاری، تعیین کشیک ویژه و نیروهای عملیاتی پشتیبانی از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ است.
وی در عین حال از هموطنان تهرانی درخواست کرد با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق به خادمان خود در دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه انرژی کشور در ارائه خدمات هرچه بهتر کمک و یاری رسانند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129955

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.