0
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

  • کد خبر : 128907
  • 28 فروردین 1403 - 10:39
نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
گفت : در شهرک صنعتی اترک ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری از برای دریافت ۸۵ هکتار زمین بسته شده که حدود ۴۰ قرارداد آن مربوط به دولت سیزدهم است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از جام جم آنلاین، گفت : در شهرک صنعتی اترک ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری از برای دریافت ۸۵ هکتار زمین بسته شده که حدود ۴۰ قرارداد آن مربوط به دولت سیزدهم است.

وی افزود: در این شهرک پنج واحد صنعتی فعال شده و ۸۰ نفر به طور مستقیم صاحب شغل پایدار هستند و علاوه بر آن هشت واحد صنعتی و تولیدی هم در مرحله ساخت قرار دارند.

طبق گزارش مسوول شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، ۲۵۰ هکتار از مجموع مساحت شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک با برخورداری از زیرساخت‌های ضروری مانند آب (حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب و ایجاد منبع آب فلزی و شبکه انتقال)، برق ( تامین سه مگاوات برق)، گاز (ایجاد شبکه) و مخابرات (انتقال فیبرنوری) آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128907

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.