2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان:

نگهداری مناسب تجهیزات از اولویت های اصلی ایمنی است

  • کد خبر : 109086
  • 11 مرداد 1402 - 15:49
نگهداری مناسب تجهیزات از اولویت های اصلی ایمنی است
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دومین نشست کمیته عالی ایمنی گفت: نگهداری مناسب ابزار و تجهیزات از اولویت های اصلی ایمنی است و کمک می کند تا خدمات بهتر و شایسته تری به مردم ارائه نمائیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان سید محمد حسینی نژاد بیان داشت: بازدیدهای دوره ای مسئولان و مدیران از وضعیت استقرار فرآیندهای ایمنی و توجه همه همکاران نسبت به این مقوله قطعاً باعث کاهش حوادث حادثه خیز خواهد شد.

وی به تعداد بیش از ۷۴ هزار نقاط حادثه آفرین، رفع خطر شده از سال ۹۲ تاکنون اشاره نمود و بیان داشت: ضمن تشکر از کلیه مدیریت ها در راستای رفع کانون های خطر، وجود حتی یک مورد از این نقاط برای صنعت توزیع برق دردسرساز بوده و تمامی مدیریت ها اهتمام ویژه ای نسبت به رفع موارد یادشده باقی مانده در طی سال جاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: تنیده شدن مسائل درهم در ایام پیک نباید حساسیت موضوع ایمنی را با چالش مواجهه کرده و ارائه خدمات ۲۴ ساعته شرکت، ما را ملزم می کند تا تمامی موارد اعم از فنی، ایمنی، برنامه ریزی و مالی و پشتیبانی را به صورت همزمان مورد توجه قرار دهیم.

رئیس کمیته عالی ایمنی شرکت خاطرنشان کرد: بخش اعظم حوادث ایجاد شده در صنعت برق رعایت نکردن نکات واضح و اصولی ایمنی است که عدم رعایت آنها باعث وارد آمدن هزینه های سنگین در بُعد جانی و مالی است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=109086

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.