0

واقفان ۱۳۶ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای خراسان‌شمالی کمک کردند

  • کد خبر : 119171
  • 07 دی 1402 - 13:00
واقفان ۱۳۶ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای خراسان‌شمالی کمک کردند

رضا نعیمی روز پنجشنبه در گفت و گو باپایگاه خبری نیروگاهیان  اظهار کرد: این مبلغ در قالب سه قرارداد از سوی بنیاد خیریه فرهنگی و نیکوکاری «حاج اکبر ابراهیمی» کمک شده است. وی افزود: شاخص ترین این کمک ها مشارکت در آبرسانی روستای خسرویه فاروج، اهدا ۲۷۰ کنتور آب و حفر چاه شهر غلامان در […]

رضا نعیمی روز پنجشنبه در گفت و گو باپایگاه خبری نیروگاهیان  اظهار کرد: این مبلغ در قالب سه قرارداد از سوی بنیاد خیریه فرهنگی و نیکوکاری «حاج اکبر ابراهیمی» کمک شده است.

وی افزود: شاخص ترین این کمک ها مشارکت در آبرسانی روستای خسرویه فاروج، اهدا ۲۷۰ کنتور آب و حفر چاه شهر غلامان در شهرستان مرزی رازوجرگلان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: طرح آبرسانی به ۵۰ روستای استان نیز با مشارکت واقفان رو به اتمام است.

نعیمی با اشاره به مشارکت بنیاد خیریه فرهنگی و نیکوکاری «حاج اکبر ابراهیمی» در آبرسانی به روستای «بی بهره»، گفت: ۶۵ میلیارد ریال برای بهره مندی اهالی روستای «بی بهره» شیروان از آب شرب سالم و بهداشتی هزینه شد.

وی تصریح کرد: برای بهره مندی این روستا از آب شرب سالم لوله های مورد نیاز را این بنیاد نیکوکاری تهیه کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی یادآور شد: روستای «بی بهره» پیش از این زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی نبود که به همت کارکنان این شرکت در شیروان و با اجرای طرح آبرسانی از آب شرب سالم بهره مند شد.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.

هشت سد در خراسان شمالی با توان تنظیم ۲۳۴ میلیون مترمکعب آب در حال بهره برداری است اما خشکسالی امسال ذخیره آب سدهای خراسان شمالی را به کمتر از ۴۰ درصد رسانده است.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=119171

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.