3

وزیر نیرو فردا راهی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد می‌شود

  • کد خبر : 7652
  • 03 مهر 1398 - 22:57
وزیر نیرو فردا راهی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد می‌شود

وزیر نیرو صبح فردا به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های صنعت آب و برق راهی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، رضا اردکانیان صبح فردا در بدو ورود به استان کهگیلویه‌ و بویراحمد عملیات اجرایی پست و خط ۱۳۲ کیلوولت بهمئی و دژکوه را […]

وزیر نیرو صبح فردا به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های صنعت آب و برق راهی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، رضا اردکانیان صبح فردا در بدو ورود به استان کهگیلویه‌ و بویراحمد عملیات اجرایی پست و خط ۱۳۲ کیلوولت بهمئی و دژکوه را آغاز و از روند اجرای پروژه آبرسانی به لیکک و طرح آبرسانی به چهار شهر استان بازدید خواهد کرد.
افتتاح فاز اول و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پست ۱۳۲ کیلوولت چرام، بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۴۰ روستا در منطقه دهدشت شرقی و افتتاح تصفیه‌خانه آب شرب شهر سرفاریاب، بخش دیگری از برنامه‌های سفر اردکانیان به استان کهگیلویه‌ و بویراحمد خواهد بود.
وزیر نیرو در این سفر ضمن بازدید هوایی از سد‌های آبریز، چم‌شیر، کوثر و تنگ‌سرخ، پست‌های  ۱۳۲ کیلوولت دنا، ۲۳۰ کیلوولت ساران، ۱۳۲ کیلوولت مختار و پروژه‌های شرکت توزیع برق استان را به بهره‌برداری خواهد رساند.
افتتاح فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت، آغاز عملیات اجرایی خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه چم‌شیر، جلسه با استاندار، نمایندگان استان کهگیلویه‌ و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق در استان و نیز دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، بخش دیگری از برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر نیرو به این استان خواهد بود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7652

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.