2
با پیگیری ویژه معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو انجام شد: ‌

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان جهت حل مشکلات بیمه‌ای کارکنان نیروگاه بندرعباس

  • کد خبر : 121409
  • 14 بهمن 1402 - 13:10
پرداخت ۱۰ میلیارد تومان جهت حل مشکلات بیمه‌ای کارکنان نیروگاه بندرعباس
رضا‌ مهرانی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان خبر داد: با توجه به دور دوم سفر هیئت دولت به استان هرمزگان و پیرو بازدیدی که خانم مهندس "مریم کارگرنجفی" معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو از نیروگاه بخار بندرعباس داشتند، به منظور حل مشکلات بیمه‌ای کارکنان این نیروگاه، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان با پیگیری ایشان پرداخت شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، رضا‌ مهرانی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان خبر داد: با توجه به دور دوم سفر هیئت دولت به استان هرمزگان و پیرو بازدیدی که خانم مهندس “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو از نیروگاه بخار بندرعباس داشتند، به منظور حل مشکلات بیمه‌ای کارکنان این نیروگاه، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان با پیگیری ایشان پرداخت شد.

‌‌وی در ادامه افزود: در بازدید مهندس کارگرنجفی از این نیروگاه، مسائل و مشکلات کارکنان در زمینه‌های مختلف بالاخص موضوع بیمه به صورت مستقیم توسط همکاران به ایشان مطرح گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121409

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.