0

پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه برق ۲۳۰ کیلوولت کمالوند به پایان رسید

  • کد خبر : 128157
  • 21 فروردین 1403 - 14:29
پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه برق ۲۳۰ کیلوولت کمالوند به پایان رسید
"اکبرحمیدی" افزود: توسعه پست ۲۳۰ کیلوولت کمالوند با نصب، تست و راه اندازی یک دستگاه ترانس قدرت ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت به  ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر در شهرستان خرم آباد استان لرستان به پایان رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو (پاون)، “اکبرحمیدی” افزود: توسعه پست ۲۳۰ کیلوولت کمالوند با نصب، تست و راه اندازی یک دستگاه ترانس قدرت ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت به  ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر در شهرستان خرم آباد استان لرستان به پایان رسید.
وی افزود:  پروژه مذکور با برکناری یک دستگاه ترانس قدرت قدیمی به ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر و جایگزینی با یک دستگاه ترانس قدرت با ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپرو بهینه سازی فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت  در دستور کار قرار گرفت.
حمیدی افزود:با انجام این پروژه ظرفیت کل پست مذکور از ۲۲۰ مگاولت آمپر به ۳۰۵ مگاولت آمپر افزایش یافت که ضمن افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انتقال استان لرستان، بستر مناسب برای تامین انرژی مشترکین جدید نیز فراهم شد.
وی در پایان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بر اساس این خبر شرکت برق منطقه‌ای باختر مسئولیت انتقال انرژی الکتریکی در سه استان لرستان، مرکزی و همدان را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128157

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.