0

پیشرفت آبرسانی به فولادکلای بابلسر ۷۵ درصد است

  • کد خبر : 125399
  • 24 اسفند 1402 - 13:43
پیشرفت آبرسانی به فولادکلای بابلسر ۷۵ درصد است
بهزاد برارزاده صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستای فولاد کلاً با اشاره به پیشرفت خوب و ۷۵ درصدی این پروژه اظهار داشت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستای فولاد کلاً با اشاره به پیشرفت خوب و ۷۵ درصدی این پروژه اظهار داشت: برای آبرسانی به این روستا تاکنون عملیاتی شامل هزار متر لوله گذاری خط انتقال، ساخت یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

برارزاده گفت: برای اتمام این پروژه آبرسانی عملیاتی شامل محوطه سازی و نصب اتصالات همچنین رینگ خطوط آبرسان و اجرای طرح برق باقی مانده که با تلاش همکاران و مجری پروژه در حال اجراست.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای فولادکلای بابلسر بیش از ۷۸۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125399

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.