5

کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اصول “برنامه‌ریزی و کنترل پروژه” آشنا شدند

  • کد خبر : 14471
  • 24 دی 1398 - 18:42
کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اصول “برنامه‌ریزی و کنترل پروژه” آشنا شدند

کارگاه آموزشی “برنامه‌ریزی و کنترل پروژه” ویژه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.   بیشتر بخوانید برگزاری کارگاه مبارزه با رشوه و سوءاستفاده از مقام اداری برای بازرسان شرکت‌های توزیع تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی ۲۸ خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی […]

کارگاه آموزشی “برنامه‌ریزی و کنترل پروژه” ویژه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش تابناک آذربایجان غربی کارگاه آموزشی “برنامه‌ریزی و کنترل پروژه” ویژه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان واحد ارومیه طی دو روز متوالی برگزار شد.

آشنایی با مفاهیم پایه‌ای و اصول مدیریت پروژه، آشنایی با مفاهیم برنامه‌ریزی و کنترل پروژه از سرفصل‌های اصلی مطرح شده در این کارگاه آموزشی بودند.

آشنایی با وظایف برنامه‌ریزی و کنترل پروژه در سطوح مختلف و آشنایی با فرایندهای برنامه‌ریزی و کنترل پروژه از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه آموزشی می‌باشد.

مدرس این کارگاه آموزشی ابتدای به اهمیت توجه به برنامه ریزی در تحقق برنامه اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه اصولاً چیزی جز محقق کردن برنامه پروژه نیست و هدف از برنامه ریزی نیز آمادگی برای هر اتفاقی و همچنین تصمیم گیری در زمان درست است پس برنامه ریزی پروژه یکی از اولین کارهایی است که باید انجام شود.

وی تاکید کرد: هیچ کاری را نمی‌توان اجرا کرد، مگر اینکه پیش از آن به تفصیل برنامه ریزی کرده باشیم و مطابق برنامه پیش ببریم.

لازم بذکر است در پایان این کارگاه آموزشی به حاضران در این کارگاه گواهی حضور در کارگاه ارائه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14471

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.