۲۸ خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اینترنتی ارائه می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۲۸ خدمات شرکت توزیع برق استان از طریق اینترنت ارائه می شود.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شرکت توزیع برق آذربجان غربی، اکبر حسن بگلو در این خصوص اظهاردشت: بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام میشود و در حال حاضر تعداد خدمات الکترونیکی شده این شرکت به ۲۸ خدمت رسیده است.
وی ادامه داد: صرفهجویی در وقت و کاهش هزینه برق از مزایای الکترونیکی شدن خدمات است و تمام مأموران موظف هستند به هنگام تحویل قبض، شماره مشترک را نیز دریافت و ثبت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی گفت: تاکنون ۹۹ درصد از مشترکان برق استان در راستای اجرای «طرح ملی قبض سبز» نسبت به ثبت شماره تلفن خود اقدام کرده اند.
حسنبگلو اظهار داشت: سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن کاغذ برای ارائه قبوض کاغذی به مشترکان مصرف میشود که برای احترام به طبیعت و استفاده از خدمات غیرحضوری، تغییر قبوض کاغذی به پیامکهای تلفن همراه یا تلفن ثابت تغییر خواهد یافت.
وی بیان کرد: با حذف قبوض کاغذی صورتحساب برق مصرفی هر مشترک از طریق پیامک برای مشترکان ارسال میشود و مشترکان باید در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی ادامه داد: در راستای دریافت خدمات غیرحضوری شرکت برق، سامانه تلفنی ۱۵۲۱ نیز فعال است که از طریق این سامانه میتوان نسبت به پرداخت قبوض بهای برق مصرفی اقدام کرد.
وی گفت: در صورتی که مردم از خدمات اینترنتی جهت اعلام کارکرد، مشاهده قبض و پرداخت آن استفاده کنند، این امکان مهیا میشود که چاپ قبض کاعذی متوقف شده و هزینههای صرفهجویی شده در این حوزهها صرف گسترش و بهبود سیستم توزیع برق شود.
انتهای پیام/