5

کاهش ۱۰ مگاواتی مصرف برق یزد با تغییر ساعت کاری ادارات

  • کد خبر : 28691
  • 21 تیر 1399 - 12:28
کاهش ۱۰ مگاواتی مصرف برق یزد با تغییر ساعت کاری ادارات
از لحاظ حجمی میزان 30 مگاوات برابری می کند با برق مصرفی شهرستان های بافق یا تفت یا خاتم در یک روز که همکاری مردم فهیم استان یزد را در می طلبد.

آرش نواب گفت: خوشبختانه تغییر ساعت کاری ادارات باعث کاهش میزان برق استان تا ۱۰ مگاوات شده است که با حجم مصرف بهاباد برابری می کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در خصوص میزان برق مصرفی استان یزد اظهار کرد: روز چهارشنبه میزان مصرف برق استان یزد به ۹۳۴ مگابایت و در روز پنجشنبه هفته گذشته به ۹۴۰ مگاوات رسید که امید واریم بتوانیم برق مصرفی امروز استان یزد را تا ۹۱۰ مگاوات مدیریت کنیم.

نیروگاهیان

نواب افزود: از لحاظ حجمی میزان ۳۰ مگاوات برابری می کند با برق مصرفی شهرستان های بافق یا تفت یا خاتم در یک روز که همکاری مردم فهیم استان یزد را در می طلبد.

وی کاهش ساعت کاری ادارات را یک کار بسیار عالی در جهت کاهش مصرف برق عنوان کرد و گفت: قبل از کاهش ساعت کاری ادارات پیش بینی های ما بر روی ۹۵۰ مگاوات در روز بود که خوشبختانه این اقدام خوب استانداری یزد باعث کاهش میزان برق استان ۱۰ مگاوات شده است که با حجم مصرف شهرستان بهاباد برابری می کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه بانوان به عنوان مدیران خانه بیشترین سهم را در مدیریت مصرف برق دارند گفت: بانوان آموزگاران نسل آینده و یاور خوب ما در مصرف برق هستند و از این رو در استان یزد از بانوان برتر در مدیریت مصرف برق تجلیل می شود.

نواب اذعان کرد: برای اولین بار در کشور از سال ۸۷ تجلیل از بانوان مدیریت مصرف آغاز شد و امسال دوازدهمین دوره آن به دلیل شیوع ویروس کرونا غیر حضور و در قالب برنامه تلویزیونی برگزار می شود.

این مسئول در پایان ابراز کرد: در این دوره از ۵۰۰ مشترک برتر در مصرف و ۵۰۰ مشترک خوش حساب که قبوض خود را به موقع پرداخت کرده اند تجلیل می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28691

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.