7

کتاب “نمایی از صنعت آب و فاضلاب اسپانیا” منتشر شد

  • کد خبر : 39284
  • 07 دی 1399 - 16:44
کتاب “نمایی از صنعت آب و فاضلاب اسپانیا” منتشر شد
این کتاب با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب و فاضلاب خوزستان با عنوان "نمایی از صنعت آب و فاضلاب اسپانیا (دستاورد‌ها، مولفه‌های اقتصادی و مدیریت بحران)" منتشر شده است.

کتاب “نمایی از صنعت آب و فاضلاب اسپانیا” با محوریت دستاورد‌ها، مولفه‌های اقتصادی و مدیریت بحران در این کشور منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این کتاب با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب و فاضلاب خوزستان با عنوان “نمایی از صنعت آب و فاضلاب اسپانیا (دستاورد‌ها، مولفه‌های اقتصادی و مدیریت بحران)” منتشر شده است.

کتاب حاضر توسط “مسعود خشایی”، “سیدحسین سجادی‌فر”، “محمد داود‌آبادی” و “هنگامه دولتشاهی” در ۱۵۳ صفحه گردآوری شده است.
کتاب “نمایی از صنعت آب و فاضلاب اسپانیا (دستاورد‌ها، مولفه‌های اقتصادی و مدیریت بحران)” در سه فصل “سیمای عمومی صنعت آب و فاضلاب اسپانیا”، “راهبردها و نظام قیمت‌گذاری آب و فاضلاب اسپانیا” و “نکات برجسته (دستاورد‌ها و آموزه‌های عملیاتی)” به چاپ رسیده است.
در بخشی از این کتاب آمده است، اسپانیا نظر به شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی منطقه‌ای و شروع بحران آب از ابتدای دهه‌ ۱۹۶۰ به ویژه بعد از سال ۲۰۰۳، سیاست‌ها و برنامه‌های جامعی در مدیریت منابع و تقاضای آب برای گذر از بحران آب انجام داده است. از مهمترین راهبردهای مدیریتی آب این کشور، مدیریت بهینه منابع آبی، افزایش کارآمد مصارف آب کشاورزی (نظر به نقش محوریت کشاورزی در اقتصاد این کشور)، مدیریت تقاضای آب در بخش خانگی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نمک‌زدایی (سامانه‌های آب شیرین‌کن) است که در زمینه سامانه‌های آب شیرین‌کن، پیشرفته‌ترین کشور در سطح بین‌المللی بوده و آموزه‌های ارزشمندی در این زمینه کسب کرده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39284
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.