4

کسب عنوان برتر و دریافت نشان اقتصاد مقاومتی توسط شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان

  • کد خبر : 123194
  • 02 اسفند 1402 - 11:46
کسب عنوان برتر و دریافت نشان اقتصاد مقاومتی توسط شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان
در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به پاس تلاش و همت پرسنل و مدیریت جهادی مفتخر به دریافت نشان برتر اقتصاد مقاومتی شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق هرمزگان، در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به پاس تلاش و همت پرسنل و مدیریت جهادی مفتخر به دریافت نشان برتر اقتصاد مقاومتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،

در نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان، با حضور استاندار، جمعی از مدیران صنایع و فرماندهان ارشد سپاه استان، نیروگاه بندرعباس لوح افتخار، تندیس و نشان برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی، ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی برتر استان هرمزگان، از جمله شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حائز دریافت دریافت لوح افتخار، تندیس و نشان برتر شدند.

این در حالی است که نیروگاه بندرعباس از بین بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان به‌عنوان شرکت برتر حوزه اقتصاد مقاومتی معرفی و قدردانی شد.

نیروگاه بندرعباس در زمینه کارآفرینی، تولید و ساخت داخل قطعات نیروگاهی گامهای مهمی برداشته و توانسته است بالغ بر ۱۲ هزار قطعه تخصصی را توسط متخصصان این مجموعه تولید کند، که این انجام این اقدامات حدود دو ‌میلیون‌ دلار صرفه‌جویی ارزی در پی ‌داشته و گام بسیار بزرگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است.

نیروگاه بندرعباس با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در تولید برق سیر صعودی داشته و با حداکثر توان و ظرفیت توانسته است ۱۷ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی تولید و به شبکه سراسری برق تزریق کرده و گامی دیگر در جهت اجرای سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی بردارد.

لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس دارای چهار واحد بخار و دو واحد گازی به ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات است که ۴۰ درصد برق استان هرمزگان تامین کرده و نقش مهمی در پایداری انرژی در این استان دارد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123194

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.