1

کلنگ احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه به زمین زده شد

  • کد خبر : 118803
  • 23 آذر 1402 - 22:13
کلنگ احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه به زمین زده شد
کلنگ آغاز عملیات احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی پویای کرمانشاه با سرمایه‌گذاری ۱۲ همت با حضور معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی زاگرس به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کلاسF پویای کرمانشاه، اظهار کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیون یورو معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان توسط سازمان گسترش معادن و صنایع معدنی کشور به صورت سیکل ترکیبی گاز و بخار در مدت زمان ۳۶ ماه در راستای تامین انرژی پایدار و تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه‌های صنعتی و معدنی استان‌های غربی و جنوب غربی کشور انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۲۰ میلیون یورو از حجم سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیون یورویی آن در بخش گاز و ۱۴۰ میلیون یورو دیگر در بخش بخار صرف خواهد شد.

 

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اشتغالزایی پروژه مذکور، ادامه داد: این پروژه در زمان اجرا ۷۰۰ فرصت‌ شغلی و در زمان بهره‌برداری نیز برای ۱۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است، کلنگ‌ آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کلاسF پویای کرمانشاه حضور معاون وزیر صمت، رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، رئیس شرکت توسعه معادن و فلزات، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان استانی در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار در شهرک صنعتی زاگرس به زمین زده شد.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=118803

مطالب پیشنهادی

30اردیبهشت
مرحله نخست طرح توسعه دو فیدر خط ۴٠٠ کیلوولت پست شرق کرمانشاه وارد مدار شد
29اردیبهشت
آغاز پویش ۲۱*۱۵ با هدف کاهش مصرف برق در کرمانشاه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد؛

آغاز پویش ۲۱*۱۵ با هدف کاهش مصرف برق در کرمانشاه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.