0

۱۹ هزار نقطه تاریک در معابر کهگیلویه و بویراحمد روشن شد

  • کد خبر : 128530
  • 25 فروردین 1403 - 10:48
۱۹ هزار نقطه تاریک در معابر کهگیلویه و بویراحمد روشن شد
افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ لامپ کم مصرف در معابر استان نصب شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا ، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ لامپ کم مصرف در معابر استان نصب شده است.

وی با اشاره به نقش مدیریت مصرف برق به ویژه در فصول گرم سال تاکید کرد:تفاهم نامه اصلاح شبکه روشنایی معابر استان برای جایگزینی لامپ های کم مصرف با چراغ های لاک پشتی با بخش خصوصی بسته شده است.

مرادی عنوان کرد:براساس این تفاهم نامه ۱۰۰ هزار چراغ معابر مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با لامپ های کم مصرف جایگزین می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:در این طرح جایگزینی سیستم‌های روشنایی پرمصرف با هدف کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در مقیاس کلان، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و در نهایت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی انجام می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به درجه حفاظت بالای لامپ‌های LED، این نوع از لامپ‌ها بر اساس تکنولوژی‌های جدید تولید شده و به همین سبب به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و از کیفیت روشنایی بالاتری نیز برخوردار است.

وی بیان کرد: براساس تفاهم نامه دیگری که به تازگی منعقد شده ۱۰۰ دستگاه سکسیونر هوایی موتوردار به تجهیزات صنعت برق استان افزوده می شود.

“سکسیونر” نوعی کلیداست که برای قطع و وصل جریان برق در پست های فشار قوی و متوسط کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه اندازی شبکه فوق توزیع برق منطقه دژکوه از دیگر برنامه های عملیاتی امسال برای خدمات رسانی در حوزه صنعت برق استان است.

وی عنوان کرد: برای تحقق این سه برنامه راهبردی شرکت توزیع نیروی برق در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری یکهزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است.

بیش از ۳۰۰ هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود ۶۰ هزار اشتراک آن روستایی و مابقی در شهرهای استان هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128530

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.