1

۴ میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه یزد تولید شد

  • کد خبر : 128033
  • 20 فروردین 1403 - 13:57
۴ میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه یزد تولید شد
سید محمد حسن جمال الدینی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با بیان این مطلب، افزود: واحدهای نیروگاه در طی سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۷۴۷ هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری تزریق کردند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق حرارتی، سید محمد حسن جمال الدینی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با بیان این مطلب، افزود: واحدهای نیروگاه در طی سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۷۴۷ هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری تزریق کردند.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۹۹.۶ درصد پیش‌بینی تولید برق سالیانه شرکت محقق شده است .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مولدهای نیروگاه در حال تعمیرات هستند، به اورهال اساسی مولد کرافت G۱۱  توسط همکاران متخصص شرکت و تعمیرات مولدهای بخار S۱ وS۲  اشاره و ابراز امیدواری کرد که در موعد مقرر با پایان فصل تعمیرات، مولدهای هشت‌گانه نیروگاه آماده تولید برق پایدار در سال جاری باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128033

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.