1

🔰نشست مدیرعامل نیروگاه نکا با بانوان همکار برگزار شد

  • کد خبر : 119414
  • 14 دی 1402 - 16:39
🔰نشست مدیرعامل نیروگاه نکا با بانوان همکار برگزار شد
وي در ادامه چالشهای نیروگاه را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت کار جهادی همه همکاران برای ارتقاء میزان آمادگی واحدها برای تولید پایدار انرژی، افزود: همه ما برای ادای دین به مردم با احساس مسئولیت برای رفع چالشهای موجود چاره اندیشی و در حد توانمان ایفای نقش نماییم. 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازنوراله ادبی فیروزجائی در این نشست ضمن تبریک ولادت ام الائمه و تجلیل از مقام رفیع مادران، به نقش محوری زن در خانواده اشاره کرد و گفت: موجب خرسندی است که بانوان کشور ما با تأسی به سیره عملی نمونه ترین مادر عالم هستی حضرت زهرای مرضیه(س)، علاوه بر مسئولیت سنگین همسرداری و مادری، با حفظ شئونات اسلامی و برخورداری از مهارت های لازم فنی و تخصصی در فعالیتهای مهم اجتماعی نیز حضوری مؤثر دارند و عهده دار  مسئولیتهای سنگینی هستند.

✳️وی در ادامه چالشهای نیروگاه را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت کار جهادی همه همکاران برای ارتقاء میزان آمادگی واحدها برای تولید پایدار انرژی، افزود: همه ما برای ادای دین به مردم با احساس مسئولیت برای رفع چالشهای موجود چاره اندیشی و در حد توانمان ایفای نقش نماییم.
♦️در این نشست مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده، ضمن تقدیر از حمایتهای مدیرعامل، گزارشی از اقدامات و برنامه های امور بانوان ارائه نمود.
💠همچنین بانوان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را بیان نمودند و در پایان مدیرعامل شرکت با اهداء ‌لوح تقدیر به خانم ها فرشته حیدری گرجی رئیس اداره تدارکات و هاجر برومندمله کارشناس توسعه و نگهداشت منابع انسانی شرکت به عنوان دو بانوی نمونه نیروگاه در سال ۱۴۰۲ از خدمات آنان قدردانی نمود.
💠همچنین در این نشست با اعطاء لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای صادقانه مائده محمدپور اصل علمداری تکنسین تعمیرات آزمایشگاه الکترونیک و کالیبراسیون شرکت در انجام تعمیر، کالیبراسیون و بازگرداندن تجهیزات اسقاطی اندازه گیری به چرخه استفاده، تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=119414

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.