2

۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند

  • کد خبر : 126713
  • 07 فروردین 1403 - 13:56
۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند
محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح جهاد آبرسانی در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) - سپاه و بسیج سازندگی کردستان

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب کشور، محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح جهاد آبرسانی در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) – سپاه و بسیج سازندگی کردستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در طول ۳۰ ماه قرار است ۱۶۹ روستای استان از نعمت آب شرب بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شوند.

وی افزود: از این تعداد روستا ۱۲۲ مورد در قالب ۶ مجتمع آبرسانی روستایی و ۴۷ تک روستا قرار دارند و در مجموع ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تا پیش از اجرای طرح جهاد آبرسانی ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند بودند و پس از تکمیل این طرح، جمعیت بهره مند از آب شرب پایدار به ۸۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

فرهاد تأکید کرد: در سال جدید نیز با تمام توان در راستای آبرسانی به روستاهای مورد نظر در قالب این طرح کار خواهیم کرد تا موجبات رضایتمندی مردم استان و بهره مندی هرچه بیشتر از نعمت آب شرب فراهم شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126713

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.