6

اجرای طرحی برای پایداری شبکه برق اندیمشک

  • کد خبر : 25605
  • 03 خرداد 1399 - 12:18
اجرای طرحی برای پایداری شبکه برق اندیمشک
معاون هماهنگی امور امور عمرانی استانداری خوزستان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، از مراحل ساخت اولین نیروگاه تولید پراکنده این شرکت در اندیمشک و پروژه های برق در اهواز بازدید کردند.

اولین نیروگاه تولید پراکنده شرکت برق منطقه ای خوزستان در اندیمشک امسال وارد مدار می شود .

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون هماهنگی امور امور عمرانی استانداری خوزستان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، از مراحل ساخت اولین نیروگاه تولید پراکنده این شرکت در اندیمشک و پروژه های برق در اهواز بازدید کردند.
این نیروگاه دو واحد ۲۵ مگاواتی (در مجموع ۵۰ مگاوات) ظرفیت دارد و در شهرک صنعتی اندیمشک با ارزش سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریال، در حال ساخت است.
قرار است فاز اول این نیروگاه در تیرماه و فاز دوم آن مرداد به بهره برداری برسد تا برق منطقه پایدار تر از گذشته شود.

نیروگاهیان

همچنین از پروژه های برق در شهر اهواز از جمله پست در حال احداث ۱۳۲ کیلو ولت کیانشهر ۱، پست ۱۳۲ کیلو ولت گلبرگ و خط چهار مداره مهزیار- سپنتا- رینگ اهواز بازدید شد و آخرین وضعیت شبکه برق مورد بررسی قرار گرفت.
هدف از این بازدید ها رفع موانع و مشکلات موجود در توسعه شبکه برق استان بوده است تا در آستانه فصل گرم، برق پایداری برای شهروندان تامین شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25605

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.