3
تا پایان سال 1402 عملیاتی می‌شود

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق رسانی در ۹۵ روستای چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 114305
  • 24 مهر 1402 - 18:29
اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق رسانی در ۹۵ روستای چهارمحال و بختیاری
"مجید فرهزاد" در تشریح خبر گفت: با هدف رفاه عمومی و تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم مناطق روستایی‌، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در 95 روستای سطح استان با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در حال اجرا بوده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق رسانی در ۹۵ روستای سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۲ با صرف ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” در تشریح خبر گفت: با هدف رفاه عمومی و تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم مناطق روستایی‌، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در ۹۵ روستای سطح استان با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در حال اجرا بوده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با صرف ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید، جابجایی و تعویض پایه های برق، تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار، اصلاح اتصالات سست و ایجاد زیر‌ساخت جهت برق رسانی به متقاضیان جدید روستایی را از جمله اقدامات اجرایی این پروژه عنوان کرد.

 

 

نیروگاهیان

مجید فرهزاد با اشاره به اینکه این طرح در ۹۵ روستای سطح استان من جمله روستاهای امام قیس ، شیخ شبان ، باغ بهزاد ، مرادان ، دستگرد ، سرتشنیز ، سلم ، صالح کوتاه ، مورز ، خویه ، گزستان ، سرمازه ، گندمکار ، آلیکوه ، سورک ، پیر بلوط ، هرچگان ، خیر آباد ، چله گاه ، و… در حال اجراست، هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات انرژی ، کاهش خاموشی ها ، رفع افت ولتاژ احتمالی  بهبود مبلمان شهری و… بیان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=114305
  • نویسنده : جعفر تیموری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.