1
روایت خدمت در دولت سیزدهم

افزایش ۷۰۰ هزار مگاواتی تولید نیروگاه شهیدمفتح همدان

  • کد خبر : 110862
  • 05 شهریور 1402 - 23:26
افزایش ۷۰۰ هزار مگاواتی تولید نیروگاه شهیدمفتح همدان
"عبدالمجید دیناروند" با اشاره به آمادگی ۹۹ درصدی این مجموعه در تولید انرژی پایدار، گفت: در دولت سیزدهم با انجام تعمیرات به‌موقع و اقدامات پیش‌گیرانه مبتنی بر دانش و فناوری، بیش از ۷۰۰ هزار مگاوات‌ساعت از محل رفع محدودیت‌های تولید چهار واحد بخاری به ظرفیت تولید نیروگاه افزوده شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان از افزایش ۷۰۰ هزار مگاواتی تولید این نیروگاه در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالمجید دیناروند” با اشاره به آمادگی ۹۹ درصدی این مجموعه در تولید انرژی پایدار، گفت: در دولت سیزدهم با انجام تعمیرات به‌موقع و اقدامات پیش‌گیرانه مبتنی بر دانش و فناوری، بیش از ۷۰۰ هزار مگاوات‌ساعت از محل رفع محدودیت‌های تولید چهار واحد بخاری به ظرفیت تولید نیروگاه افزوده شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با اشاره به کسب رتبه نخست آمادگی تولید این نیروگاه، طی چند سال اخیر در کشور افزود: میزان تولید نیروگاه همدان از ابتدای دولت مردمی تاکنون ۱۳ میلیون و ۶۶۰ هزار مگاوات‌ساعت بوده که این میزان تولید انرژی توانسته است سهم دو درصدی سبد تولید انرژی کشور را به خود اختصاص دهد.

دیناروند با توجه به گذشت حدود سه دهه از عمر نیروگاه اضافه کرد: میزان تولید نیروگاه شهیدمفتح در مقایسه با سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و عملا رکورد خود را حفظ کرده است.

 

 

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه برای نخستین بار تعمیرات اساسی واحد شماره دو مجموعه توسط متخصصان داخلی نیروگاه و کارگران بومی استان با موفقیت به انجام شده، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۹۰ روز کار تعمیراتی طی دو سال گذشته در واحد‌های نیروگاه شهیدمفتح صورت گرفته که رفع ناترازی توربین واحد شماره دو نیروگاه از جمله اقدامات شاخص و دانش‌بنیان این تعمیرات و اجرای این مهم در سطح کشورهای منطقه و شرکت سازنده ژاپنی نیروگاه بی‌سابقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110862
  • نویسنده : هاشم رازقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.