به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، شاید برخی تصور کنند که آموزشهای کاربردی مانند مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوهای آن به ویژه برای مخاطبان کودک و نوجوان دانشآموز، موضوعی است که در درازمدت اثر دارد و دلیل آن را این میپندارند که دانشآموزان از اقشار فعال و موثر در امور جامعه نیستند و میبایست تا بعد از ورود آنها به جامعه منتظر آثار آموزشهای داده شده ماند، لذا گمان میکنند که در حال حاضر که ممکن است کشور با محدودیتها در موضوع انرژی مواجه باشد، این امر چندان موثر نیست، اما میبایست در نظر داشت که این دیدگاه جامع دارای نقایص و ایرادهای اساسی است و قطعا باید به آموزش فرزندان خانوادهها توجه کرد.
انتهای پیام/