2

بازدید مدیران وکارشناسان شرکت بورس انرژی ایران از نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 115024
  • 05 آبان 1402 - 21:43
بازدید مدیران وکارشناسان شرکت بورس انرژی ایران از نیروگاه شهید رجایی
جمعی ازمدیران وکارشناسان شرکت بورس انرژی ایران از نیروگاه شهید رجایی بازدید نمودند.

جمعی ازمدیران وکارشناسان شرکت بورس انرژی ایران از نیروگاه شهید رجایی بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علی صابری مدیرکل دفتر بودجه وتامین منابع شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به همراه جمعی از مدیران وکارشناسان شرکت بورس انرژی ایران صبح امروز، از نیروگاه شهید رجایی بازدید کرده و با فرآیند سخت تولید برق و فعالیت های مرتبط با آن در این نیروگاه آشنا شدند.

ابوالفضل موتابها مدیرعامل این شرکت در این بازدید گفت: در تابستان گذشته، دولت، دستور بررسی های لازم را برای رفع ناترازی تولید و مصرف برق صادر کرد که در همین خصوص، با افزایش ظرفیت نیروگاهی، انجام تعمیرات به موقع در نیروگاه های حرارتی، ارائه طرح بسته های تشویقی برای رعایت کنندگان الگوی صحیح مصرف و …، صنعت برق کشور توانست تابستان امسال را هم همانند تابستان سال گذشته با موفقیت پشت سر گزارد.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه به موفقیت های کسب شده ی نیروگاه در سال ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ اشاره کرد و بیان داشت: تلاش و همدلی در این شرکت موجب شد علی رغم گذشت ۳ دهه از فعالیت واحدهای نیروگاه شهید رجایی، این نیروگاه بتواند همانند سال های آغازین خود، با تمام توان به تولید انرژی الکتریکی پرداخته و به تمام تعهدات خود در این خصوص عمل نموده و عنوان نیروگاه برتر را دریافت کند.

 

 

موتابها افزود: از ابتدای سال جاری، بر اساس پیش بینی های فنی و با توجه به تدوین برنامه های ویژه تعمیراتی، توانستیم اشکالات واحدهای سیزده گانه را رفع نموده و با اجرای برنامه های پیشگیرانه، واحدهای این نیروگاه را در سطح بالای آمادگی برای تولید برق در تابستان قرار دهیم. به طوری که رعایت الگوی صحیح مدیریتی موجب شد تا رتبه اول گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ را کسب نماییم.

موتابها در ادامه اظهار داشت: امسال هم باهدف کسب آمادگی تولید برق به‌ ویژه برای تابستان ۱۴۰۳، برنامه‌های گسترده تعمیراتی از ابتدای مهرماه آغاز شد، که در نیروگاه بخار، واحد شماره یک ۲۵۰ مگاواتی تحت تعمیرات نیمه‌اساسی قرار گرفت، که این فعالیت‌ به پایان رسید و هم‌اکنون واحد شماره ۳ بخاری در این نیروگاه نیز در حال انجام تعمیرات اساسی است. همزمان با این فعالیت‌ها در نیروگاه سیکل ترکیبی هم واحد شماره ۵گازی نیز با انجام تعمیرات بازدید مسیر گاز داغ روزهای پایانی تعمیرات خود را سپری می کند.

همچنین در پایان این بازدید علی صابری مدیرکل دفتر بودجه وتامین منابع شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از تلاش ها و زحمات مدیریت و کارکنان نیروگاه در کمک به تامین برق استان و کشور تشکر کرد .

گفتنی است در این برنامه، بازدیدکنندگان برای آشنایی با فرآیند سخت تولید برق، از اتاق فرمان نیروگاه بخار،اتاق فرمان نیروگاه سیکل ترکیبی، برج خنک کننده نیروگاه بخار، واحد های در دست تعمیر نیروگاه بخار وسیکل ترکیبی این شرکت بازدید نمودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=115024
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

مطالب پیشنهادی

18اردیبهشت
واحد بخار سیکل‌ترکیبی نیروگاه شهید رجایی وارد مدار شد
آمادگی نیروگاه شهید رجایی در تولید برق پایدار؛

واحد بخار سیکل‌ترکیبی نیروگاه شهید رجایی وارد مدار شد

12اردیبهشت
اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی از ادامه فعالیت های تعمیراتی در این شرکت خبر داد؛

اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.