1

🎥 ویدئو/بازسازی تجهیزات سوخت اضطراری استارت بویلر فاز ۱و۲ نیروگاه رامین

  • کد خبر : 120439
  • 01 بهمن 1402 - 16:20
🎥 ویدئو/بازسازی تجهیزات سوخت اضطراری استارت بویلر فاز ۱و۲ نیروگاه رامین
با توجه به اجرای پروژه تعمیرات سیستم گاز نیروگاه و نصب فیلترهای گاز ورودی توربین انبساطی، با تلاش متخصصان و پرسنل جوان بهره برداری در اداره بویلر کمکی فاز 1و2 ، تجهیزات استفاده از سوخت گازوئیل بعنوان سوخت اضطراری پس از سالها عدم استفاده ، مجدد راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه رامین اهواز ، با توجه به اجرای پروژه تعمیرات سیستم گاز نیروگاه و نصب فیلترهای گاز ورودی توربین انبساطی، با تلاش متخصصان و پرسنل جوان بهره برداری در اداره بویلر کمکی فاز ۱و۲ ، تجهیزات استفاده از سوخت گازوئیل بعنوان سوخت اضطراری پس از سالها عدم استفاده ، مجدد راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
علی موزری سرپرست اداره بهره برداری بویلر کمکی فاز ۱و۲  نیروگاه رامین در این باره گفت : با توجه به اینکه محدودیتهایی جهت استفاده از سوخت اصلی گاز برای  تولید آب مقطر مورد نیاز واحدهای تولید برق داشتیم جهت جلوگیری از کمبود آب مقطر که نتیجه آن عدم تولید برق و در نهایت منجر به ایجاد خاموشی در شهرها می شود اقدام به رفع نواقص تجهیزات استفاده از سوخت گازوئیل بعنوان سوخت جایگزین و اضطراری نمودیم که با اجرای این پروژه سطح آمادگی بهره برداری از واحد‌های نیروگاهی در شرایط اضطراری را تقویت  نمودیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=120439

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.