1
با حضور مدیرعامل و معاونان توانیر انجام شد

بررسی پیشرفت فیزیکی طرحهای حیاتی استانهای مازندران و گلستان

  • کد خبر : 127854
  • 19 فروردین 1403 - 10:35
بررسی پیشرفت فیزیکی طرحهای حیاتی استانهای مازندران و گلستان
در این نشست مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه طرحها در همه استانها به ترتیب مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بر ضرورت حفظ برنامه زمان بندی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، در این نشست مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه طرحها در همه استانها به ترتیب مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بر ضرورت حفظ برنامه زمان بندی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در اجرای طرحها علاوه بر اینکه باید بر ایمنی کار نظارت داشته باشیم، نسبت به رعایت استانداردهای فنی هم تاکید کنیم.
رجبی مشهدی همچنین تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در برخی طرحها باید بخشهای مختلف همزمان اجرا شود.
در این نشست مهندس محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر نیز گفت: با توجه به شرایط جوی، هرچه به فصل اوج بار نزدیک شویم، اجرای طرحها سخت تر شده و از این رو  باید در اجرای آنها تسریع شود.
ابوالفضل اسدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر نیز با تاکید بر ضرورت توجه به نصب کنتورهای هوشمند در استانهای مازندران و گلستان اظهار داشت: باید در خصوص استفاده از تمام ظرفیتهای تعریف شده در قانون بودجه که مشترکان بزرگ را ترغیب به مشارکت در طرحهای مدیریت بار کند، تلاش کنیم.
موسوی تاکامی با اشاره به چالشهای فنی و عملیاتی در اجرای طرحها، در خصوص طرحهای احداث خط چهارم مداره ٢٣٠ کیلوولت گرگان-کردکوی، خط ۴ مداره ٢٣٠.۶٣ کیلوولت نوشهر-رویان، پست ٢٣٠.۶٣ کیلوولت محمود آباد، احداث خط ۴ و۶ مداره ٢٣٠ و ۶٣ کیلوولت تغذیه کننده پست محمود آباد، احداث خط چهارم داره آمل ١ محمودآباد، توسعه پست ۴٠٠.٢٣٠.۶٣ کیلوولت مرکز محمودآباد، پست ۶٣.٢٠ کیلوولت فریدونکنار و… توضیح داد.
موسوی تاکامی همچنین با موضوع نیروگاههای تولید پراکنده اشاره کرد و گفت: نسبت به سال قبل ۶٠ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده جدید خواهیم داشت.
در این نشست زهرا اسماعیل زاده سرپرست طرحهای تولید پراکنده و انرژیهای نو توانیر نیز در گزارشی اعلام کرد: هم اکنون ظرفیت نصب شده نیروگاههای تولید پراکنده در برق منطقه ای مازندران به ٣٧۵ مگاوات می رسد .

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127854

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.