1

تبدیل ١٠٠ درصدی شبکه سیم مسی استان کردستان به کابل خودنگهدار

  • کد خبر : 127799
  • 18 فروردین 1403 - 13:41
تبدیل ١٠٠ درصدی شبکه سیم مسی استان کردستان به کابل خودنگهدار
هیوا لهونیان در دیدار با امام جمعه شهر سنندج اظهار ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت برق به همت همکاران و رهنمودهای مسئولان در وضعیت مطلوب و قابل قبولی قرار دارد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازتوانیر، هیوا لهونیان در دیدار با امام جمعه شهر سنندج اظهار ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت برق به همت همکاران و رهنمودهای مسئولان در وضعیت مطلوب و قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته، افزود: در سال ١۴٠٢ بیشتر تمرکز شرکت توزیع نیروی برق کردستان بروی توسعه شبکه برق روستاها و شهرها بود که در همین زمینه توانستیم تبدیل ١٠٠ درصدی شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی بالغ بر ۶ هزار کیلومتر اجرا و عملیاتی شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خاطرنشان کرد: این اتفاق در نوع خود در کل کشور بی نظیر بود و موجب کسب مقام اول کشوری شرکت برق استان کردستان در دولت سیزدهم شد.
لهونیان با اشاره به بحران اخیر که در زمستان گذشته اتفاق افتاد، تصریح کرد: بارش سنگین برف، باران و رانش زمین که موجب قطع برق تعدادی از روستاهای شهرستان سقز، بانه، مریوان و دیواندره شد و با تلاش بی وقفه و جهادی کارکنان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل خاموشی ها رفع شد.
وی اضافه کرد: در طول چند سال اخیر اقدامات شاخصی در این شرکت انجام شده که از جمله آن مکانیزه کردن شبکه برق، هوشمندسازی سیستم های برقی و مدیریت بار بوده است که طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی منجر به رضایتمندی حدود ٩٨ درصدی مشترکان استان شده است.
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز اضافه کرد: تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار موجب ارتقای سلامت جامعه و حفاظت جان شهروندان شده است.
وی تلاش های شرکت توزیع برق کردستان در تأمین برق مشترکان و عدم اعمال خاموشی را ستودنی دانست و افزود: با مدیریت مناسب توانستید ضمن تأمین رفاه مردم از هرگونه ضرر و زیان به مردم و مشترکان جلوگیری کنید.
امام جمعه سنندج اضافه کرد: روحانیون و ائمه جمعه در دعوت کردن مردم به رعایت الگوهای مصرف نقش بسزایی دارند و همیشه در نماز جماعت ها به این مهم توجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127799

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.